tisdag 27 januari 2009

SEN RINGDE JANNE JOSEFSSON...

... eller egentligen messade han och fick mig att ringa upp. Stod dock på mig: kan verkligen inte störta iväg till Göteborg ikväll. Ska flytta en säng åt min rumskamrat, ska ta katterna till landet och annat mera. Säger några ord via telefon istället, det är ok (så vill ni höra min knastriga telefonröst så kolla SvT Debatt ikväll).

Har för övrigt för mig att en journalist från ETC nyss gjorde en intervju mer mig per telefon om kulturrådet och den nya kulturpolitiken - men är inte säker. Det kan ha varit hallucinationer kring ljudboken om "biologisk antropologi" som nu är inne på kapitel 10.

Tack förresten till kungliga postverket för att ni lyckades leverera Juliette-korrekturet i ett stycke till Hans Johansson.

1 kommentar:

Creutz sa...

Mer Edenborg i teve!