måndag 11 april 2011

VERTIGO ÅKER TILL ÖREBRO... IGEN

Den 28 oktober for Vertigo till Örebros bokmässa... igen, trots att vi året innan gjorde klart att "hit åker vi aldrig mer". Nu har jag redigerat filmdokumentären om denna vackra resa som jag och Stig Sæterbakken gjorde. Först rekommenderar jag dock att du tittar på den första filmen, som du hittar här, ifall du inte redan gjort det.

Jag tar inte ansvar för ev. desillusioner om litteraturvärldens seriositet som kan följa på åskådandet av filmen.

3 kommentarer:

Henrik sa...

Hundra spänn på att ni åker dit i år igen. Om inte för kundkretsen så för förnedringsfilmen "Vertigo åker till Örebro - tredje gången gillt". Varför inte i melodramaformat?
Sug på den idén så håller jag tummarna!

andree sa...

satt passande nog med ett glas laphroaig när jag kom på att kolla vad vertigomannen haft för sig..
tack för ännu en fin vertigo-på-resa-film, man blir alltid så glad. och så ledsen. kanske lite för lite djur.

The Little Animal sa...

När kommer Vertigo egentligen till Malmö?