lördag 19 maj 2012

SKÖNHETEN I RADIO

För någon månad sedan bilade Sveriges främste radioman Eric Schüldt ut till mig på landet för att intervjua mig om "skönhet" till sin nya programserie. Nu har programmet kommit, och går att lyssna på via webbradio. Det finns ett par avsnitt där jag tillåter mig själv att tappa kontrollen litet grann, samt ett ganska gulligt där jag pratar med Mozart på dödsbädden och flyger på hans rekviem. Du kan lyssna på programmet här.

(För den som missade den förra intervjun som Schüldt gjorde med mig för radion, hittar den här. Det är en lång rackare, som byggde på tre stycken långa, slingrande samtal vi hade i hans studio sent om kvällarna i december 2009.)

1 kommentar:

Ballongfärd sa...

Vaknade till det här när det sändes på P2. Utmärkt sätt att börja dagen på.