tisdag 18 januari 2011

REDAKTÖRSARBETETS VEDERMÖDOR

Jag redaktörsläser en översättning av en sexhandbok som handlar om analsex. Jag passade på att äta lunch samtidigt, har svårt att slita mig från arbetet för något så mundänt som mat. Jag sitter alltså och äter korvar när jag känner en underlig känsla. Inser plötsligt att den nog härstammar från kombinationen av maten och det här stycket:

"Lapa med hela din mjuka tunga som om du slickade på en glass eller reta vecken med den hårda tungspetsen. Slicka nerifrån och upp, ge små bestämda stötar med hård tunga, gör långsamma och tryckande cirklar, få din tunga att vibrera, kyss med insidan av dina läppar. Tryck hela munnen mot anus, använd tungan igen, mjukt eller hårt, snabbt eller utdraget"

2 kommentarer:

niclas sa...

såg att hunter-biografin säljs exklusivt på kulturbutik.se. grymt! men hur kommer det sig att den finns på adlibris?

Anonym sa...

Det måste vara matförgiftning?