måndag 21 september 2015

EDENBORG PÅ BOKMÄSSAN

Mellan den 24 och 28 september är det bokmässa i Göteborg. Vertigo är på plats förstås, i sin vanliga monter (B02:01) precis innanför ingången från Gothia Towers. Du hittar mig och de mina där för det mesta. Och om du känner ett obevekligt sug efter att krama mig, dyrka mig, smickra mig eller skälla ut mig - så är jag känd för att aldrig yttra ordet "nej".

Förutom de mer kroniska insatserna i montern är dessa tidpunkter inplanerade:

Torsdag kl 13:30 - Radio P4 Extras monter. Jag och Katerina Janouch pratar erotik med Lotta Bromé.

Torsdag kl 16:00 - Aftonbladets scen. Jag och Jenny Högström pratar om att "Skriva, läsa, runka".

Lördag 17:00 - G3 G02:12. Seminarium där Åsa Linderborg intervjuar mig och Jenny Högström apropå min novellsamling Över gränsen och Jennys nya bok Achtung Blitzkrieg. Vi har som mål att genomföra bokmässans genom tiderna mest obscena framträdande.

Söndag 14:00 - ABF:s monter B09:19. Jag deltar i en lajvcirkel om zombieöverlevnad med Ann Heberlein, Cecilia Verdinelli och Herman Geijer.
G3, G02:12
G3, G02:12

2 kommentarer:

Sundin sa...

Heberlein och Greider i samma panel, jag anar en air av Polenfärja över hela tillställningen.

Anonym sa...

Hej, jag är Martin Reed, om du är redo att få en lånekontakt. Benjamin via e-post: 247officedept@gmail.com, WhatsApp: +1989-394-3740 Jag ger kredit till sin tjänst. De ger mig summa 2.000.000,00 Euro till avkastning på 2% avkastning. Inom fem arbetsdagar. Benjamin arbetar med gruppinvesterare till ren lån- och skuldfinansiering vid låg avkastning för att betala dina räkningar eller köpa ett hem eller öka ditt företag. snälla, jag råder alla där ute som är i behov av lån och kan vara pålitliga, pålitliga och kapabla att återbetala vid tidpunkten för medel.