söndag 13 september 2015

FÖRFATTARFREDAG I UPPSALA 18 SEPTEMBER

Fredagen den 18 september bör varje älskare av Rebis Drakenstierna, Händel, Gunnar Blå, absurdistisk erotisk litteratur, skräckserier, alkemi och annat sådant idégods som utgör min skrivande kropp försöka ta sig till Uppsala bibliotek.

Det är författarfredag. Och författaren - det är jag.

Evenemanget drar igång vid halv sju, det finns mat och dricka, och vid halv åtta blir jag intervjuad i ungefär en timme av P4 Radio Uppland om mitt författarskap och annat mera.

Läs allt om arrangemanget här: https://www.bibliotekuppsala.se/151152/sv/events/forfattarfredag-med-carl-michael-edenborg

Jag ser själv med eld i hjärtat fram emot detta, det var ett bra tag sen jag fick träffa mina läsare, och den här sommaren har jag förhoppningsvis fått en del nya, sedan pocketupplagan av Alkemistens dotter släpptes.

Inga kommentarer: