måndag 24 september 2012

BOKMÄSSESCHEMA

I övermorgon far jag till Göteborg och bokmässan. För första gången någonsin kommer jag inte vara där som förläggare, utan som författare. Vertigos monter ligger som vanligt på B02:01, men i år kommer jag inte vara på plats, utan montern kommer att skötas av förlagets eminente sekreterare Erik Janelm och eminente illustratör Magnus Frederiksen och diverse frivilliga.

Själv kommer jag att glida omkring och göra enstaka framträdanden, enligt nedanstående:

TORSDAG
11.00 medverkar i Malou på TV4 live Kf01:02 och pratar om Mitt grymma öde
16,30: intervju i ETC:s monter B05:62 om Mitt grymma öde

FREDAG
16,00 samtal med Johanna Koljonen i Fokus monter B07:61 om erotisk litteratur och Mitt grymma öde

LÖRDAG
15,00 Utdelning av seriepriset Urhunden (Hungerhuset är nominerad till årets svenska serialbum)
16,00 seminarium med Sonja Schwarzenberger och Lotta Lundberg om Mitt grymma öde i sal J1

SÖNDAG
11,00 pratar i RFSU:s monter B03:62 om erotisk litteratur
12,30 intervjuas av Alexander Bard i Aftonbladets monter B07:40 om Mitt grymma öde


Inga kommentarer: