tisdag 13 december 2011

OFFENTLIGHETER

Jag är urusel på att skriva i den här bloggen nuförtiden. Men jag kan lova att jag inte ligger på latsidan. Idag, till exempel, har jag både haft ett säljmöte på Bonniers bokklubbar om Vertigos vårböcker och hunnit med att få två nya tatueringar. Alla dessa aktiviteter distraherar mitt tänkande och kväver alla idéer. Men snart är denna extremt hektiska period över. Här är faktiskt de tre sista hetsigheterna, hoppas du kan komma på nån av dom:

Tisdag 13 december: Jag, Loka Kanarp och Matilda Ruta pratar med Bitte Andersson om serier och skogen. Bästa sättet att fira Lucia på! Kom i julstämning med glögg och våfflor. Här är facebook-eventet.
Hallongrottan, Bergsundsgatan 25
Klockan 19.00 - 21.00

Onsdag 14 december: Julbokmarknad på Café Sodom. Kolik förlag, Sphinx bokförlag, ETC och Vertigo förlag finns på plats. Här är facebook-eventet.
Café Sodom, Bellmansgatan 26
Klockan 19.00 - 21.00

Lördag 17 december: Jag och Loka signerar Hungerhust på SF-bokhandeln i Stockholm.
SF-bokhandeln, Västerlånggatan 48.
Klockan 14.00 - 15.00

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför är inte Vertigos facebooksida öppen för dem som inte har Facebook? Jag vill också kunna läsa.

Agneta