onsdag 29 januari 2014

VEM VILL BLI BJUDEN PÅ MIDDAG?

Förra veckan släppte Pocketförlaget den svinsnygga fickupplagan av min roman Mitt grymma öde. Nu tänkte jag försöka ge den en liten extra skjuts.

Bokhandelsbiträdet (och motsvarande på nätbutikerna vad den nu kan tänkas heta) är bokdistributionens obesjungna hjälte på samma sätt som redaktören är bokproduktionens. En extra fin placering, en plats i skylten, en handskriven lapp med hjärtan, en förstoring av omslaget, en muntlig kampanj osv påverkar hur många läsare en bok får.

Och min roman älskar att bli läst.

Så: om du ser att någon gjort något extra för den, eller om du eller en kollega gjort det - låt mig veta! Den som ansträngt sig allra mest och gjort mig allra mest förtjust bjuder jag ut på en härlig middag i Stockholm i april!

För att delta eller nominera någon: skicka foton eller skärmdumpar och beskrivningar till mig, senast den 25 februari! 


(På den här bilden syns också den fina anteckningsboken som förlaget tryckte upp.)
Maila till edenborg@vertigo.se .

Inga kommentarer: