onsdag 26 oktober 2011

EDENBORG I MALMÖ

Jag far till Malmö på fredag för att begå mitt sista våldsamma sociala utbrott den här hösten. Inte mindre än tre olika händelser sker inom loppet av ett dygn:

Fredagen den 28, klockan 18,00: vernissage för utställning med original från min och Loka Kanarps Hungerhuset och Matilda Rutas Tummelisa, på Loftet, Hedmanska gården.

Lördagen den 29, klockan 13,30: prat om och signering av Hungerhuset med mig och Loka på Science Fiction-bokhandeln, Storgatan 41.

Lördagen den 29, klockan 18,00: föreläsning, signering, fylla och vansinne på tatueringsstudion Hjärtat av guld, Davidshallstorg 9.

Den som är i närheten och inte kommer till något av dessa tre utbrott och hejar kommer att drabbas av evig förbannelse.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag önskar verkligen jag vore i närheten!