onsdag 7 september 2011

FÖRFATTARFOTON TILL HUNGERHUSET

Nästa vecka kommer Hungerhuset från tryckeriet. Jag och Loka har jobbat på den i ett och ett halvt år, så det är mycket spännande.

Häromdagen klädde vi upp oss och smög ut i skogen för att ta författarporträtt som ska användas vid lanseringen i Sverige och i Frankrike, där vår spökserieroman kommer ut i vinter, på Actes Sud (där jag fått den fina titeln "scénariste"!).

Jag, som försöker byta identitet från porrförläggare och caféinnehavare till författare, har en del svårigheter med mitt utseende (jag måste verkligen sluta träna och lära mig att le på ett intagande sätt). Bäst tycker jag om bilderna där jag är lite suddig i bakgrunden, medan min mer sublima och genialiska hustru dominerar.





Boken kan du förbeställa redan nu, billigast tycks, återigen, Kulturbutik.se vara. Den kommer ut på Kolik förlag, och så här ser framsidan ut:

Inga kommentarer: