måndag 1 augusti 2011

SENASTE NYHETSBREVET

[Senaste nyhetsbrevet, vill du ha det direkt i mailen, så anmäl dig här.]

VERTIGO FÖRLAGS NYHETSBREV 29 JULI 2011

http://www.vertigo.se
Tre nya böcker på tryck
FÖRORD

Kokosnötskastande kokpan,

den här veckan har jag skickat inte mindre än tre böcker till tryckeriet, och jag är rätt trött och slut och behöver semester. Men innan jag lägger mig på gräsmattan med min realdoll och en trave serieblaskor vill jag skicka ut det här nyhetsbrevet till dig, kära Vertigoentusiast.

Jag passar också på och välkomnar en hel drös nya Stormtruppsmedlemmar: Tack för att du stöder Vertigo! Vi ska göra vårt allra bästa för att återgälda ditt förtroende.

De här tre böckerna har jag skickat iväg till tryckerier i Finland, Estland och Litauen, de kommer färdiga runt den 19 augusti, vill du få dem i brevlådan snabbare och mycket billigare än alla andra, så anmäl dig till Stormtrupperna:

Äkta skräck Lovecraft KKM

Vi räknar med att Magnus Blomdahls unika reportagebok om extrem film Äkta skräck, jättesamlingen med H P Lovecrafts Skräcknoveller och Jonas Indes brutala kortroman KKM kommer att väcka stort uppseende om en månad. Det är en hel drös spektakel och evenemang under planering, så höll ögonen öppna.

Det har varit en fin sommar för förlaget. Våra fyra vårböcker fortsätter att väcka glädje och intresse: Martin Tistedts Världens världslighet, Jean E. Carrolls Hunter, Gunnar Blås Den tredje systern-trilogin och Pierre Louÿs Mammas tre flickor har dessutom överösts med lovord från mängder av recensenter. Har du ännu inte skaffat dem, så hittar du dem via vår hemsida.

Jag har temporärt tagit bort min porriga bildbyline eftersom jag inte står ut med att se mig själv med plommonstop längre. Snart kommer det en ny, så att du får något att reta upp dig på, på ett eller annat sätt. Tills dess förblir jag osv din –

Inga kommentarer: